Piątek 29 Września 2023
Michała, Rafała
Jesteś 5301 osobą na stronie
Aplikacja Mobilna   -  
Login:
Hasło:

 

Jak zainstalować aplikację Nasz Bank

Natywna aplikacja
Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjny interfejs zgodny z standardem Google dla systemu Android. Dzięki temu klienci wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Aplikacja stworzono na specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.

                       3Qybno+HFRLKJ9GYhYSEhHaZRGMWEhIS2mUSjVlISEhol0k0ZiEhIaFdpv8BiiG3gwC25PMAAAAASUVORK5CYII=

Jak zacząć instalację ?


1. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.

https://www.bsteresin.pl/img/Nasz-Bank-instal-2.png

2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.

qvtnSArQC+PsWQfRtWoGbzS13flW3eMUfQfQPOvO7U+kJoj9D0hOmg6QnTAdJT5gOkp4wHSQ9YTpIesJ0kPSE6SDpCdNB0hOmg6QnTAdJT5iOfwAN7+Wdl+jQZgAAAABJRU5ErkJggg==      kjbXzGg1zbdB2qpkNXzXH6T3+yK0GMVEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6QjhIekI4SHpCOEh6Qjj+D91PImeEpC4oAAAAAElFTkSuQmCC

3. Zaloguj się do bankowości internetowej Internet Banking, wejdź w zakładkę UstawieniaKanały dostępu i urządzenia i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

VhmtIVKO1YgAAAAASUVORK5CYII=

D9AfmaANQfHfwAAAABJRU5ErkJggg==

• podaj nazwę urządzenia
• wpisz otrzymany kod z SMS
• zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

 

4. Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami.

AV7J3JE+Q+60AAAAAElFTkSuQmCC

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat "Proces aktywacji zakończył się pomyślnie".

 

BLIK

0xg7iQDwAAhRQA4OF4qNezkA8AAAegAAAP27lf48I9AACciAIAfLyOef0L9gAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAxxdC+AW0oenEyhp1FAAAAABJRU5ErkJggg==BLIK - zobacz jakie to wygodne

 

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

 

 

Gdzie i jak korzystać z usług BLIK ?


Wypłaty z bankomatu bez karty

W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

Płatności w sklepie stacjonarnym

Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

Płatności w sklepie internetowym

Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.