Jak zainstalować aplikację Nasz Bank ?
Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjny interfejs zgodny z standardem Google dla systemu Android. Dzięki temu klienci wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Aplikacja stworzono na specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.

Jak zacząć instalację ?
1. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.

2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.

3. Zaloguj się do bankowości internetowej Internet Banking, wejdź w zakładkę Ustawienia → Kanały dostępu i urządzenia i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.


• podaj nazwę urządzenia
• wpisz otrzymany kod z SMS
• zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
4. Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami.

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat "Proces aktywacji zakończył się pomyślnie".